Witaj w Oxfordshire.pl

Zasady użytkowania forum

Witaj w Oxfordshire.pl

Postprzez Admin » 22 Paź 2010, 16:50

Postanowienia ogólne
1. Forum Oxfordshire.pl zostało utworzone w celu umożliwienia nawiązywania kontaktów przez społeczność polską mieszkającą w UK.

2. Rejestrując się na forum Oxfordshire.pl użytkownik akceptuje w pełni regulamin.

3. Wypowiadanie się na forum jest bezpłatne, wymaga jednak rejestracji. Przed rejestracją na forum należy przeczytać i zaakceptować regulamin forum.

4. Użytkownik może posiadać tylko jedno konto. W przypadku wykrycia że z tego samego IP wypowiada się kilku użytkowników w jednym temacie(dyskusje samego ze sobą), administratorzy mogą usunąć takie posty.

5. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez Twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju szkody wynikłe z korzystania z niniejszego serwisu, np. pozyskanie loginu i hasła przez osoby trzecie itd.

6. Serwis generuje pliki cookies, które zapamiętują informacje o Tobie i umożliwiają późniejsze rozpoznanie Cię przez serwer. Cookies w żaden sposób nie uszkadzają systemu na Twoim komputerze, a każda przeglądarka internetowa ma możliwość ich wyłączenia. Adres email jest wykorzystywany dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare). Na adres email mogą tez być wysyłane informacje dotyczące działania strony oraz inne ważne informacje np: wydarzenia kulturalne, nowości itd.

Zakładanie postów i tematów

1. Zanim napiszesz wiadomość użyj opcji Szukaj i sprawdź czy podobny temat nie był już poruszany. Jeśli podobny temat istnieje proszę nie zakładać nowego tylko kontynuować w temacie, który już jest na forum. Tematy powtarzające się zostaną usunięte, zablokowane lub połączone z innymi podobnymi tematami.

2. Sformułuj nowy temat w sposób nawiązujący do treści (unikaj nazywania tematów w sposób nic niemówiący np; pomocy, Uwaga...).Tematy niezgodne z tematyką danego Forum będą przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub usuwane.

3. Posty powinny być umieszczone w jednej najbardziej odpowiedniej grupie tematycznej, jeśli użytkownik założy kilka takich samych postów w różnych grupach zostaną one usunięte.

4. Jeżeli nie znasz odpowiedzi na pytanie nie wypowiadaj się, zwłaszcza jeśli masz zamiar napisać coś obraźliwego lub nie na temat. Wszystkie posty niezgodne z tematem dyskusji będą usuwane.

5. Zakładając post na forum zadbaj o to, aby post był sformułowany poprawnie pod względem ortograficznym i gramatycznym.

6. Prosimy nie pisać postów WIELKIMI literami i nie używać tzw. "fal", np.: To JeSt FoRuM. Takie posty mogą być kasowane bez uprzedzenia ponieważ utrudniają korzystanie z forum innym użytkownikom.

7. Nie można pisać postów obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, rasistowskich, zawierających groźby lub takich, które mogą być sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów.

8. Do komunikacji między Użytkownikami forum służy opcja "Wiadomości prywatne".

9. Zabrania się dodawania ofert pracy na forum.

10. Na forum można dodawać ogłoszenia drobne (kupię, sprzedam, zamienię) jednak można je dodawać tylko w dziale Ogłoszenia drobne .

11. Zabrania się umieszczenia reklam na forum. Wszystkie posty, które zostaną, przez administrację, uznane jako reklama zostaną natychmiast usunięte z forum.

12. Proszę nie podawać linków i innych treści zapraszających do konkurencyjnych serwisów, mogą zostać one usunięte.

13. Zabronione jest wykorzystywanie forum dla: celów komercyjnych, do pozyskiwania klientów, promowania marki, celów marketingowych, ankiet związanych z marketingiem.

14. Proszę nie podawać na forum danych osobowych lub adresowych osób trzecich (np: adres, nazwisko,telefon, email).

15. Proszę nie wklejać na forum treści znajdujących się na innych witrynach i objętych prawami autorskimi.

16 Zabronione jest rozsyłanie SPAMU (masowego wysyłania wiadomości jedna po drugiej na forum i w prywatnych wiadomościach), oraz prywatnych wiadomości reklamowych. Zabronione jest umieszczania tego samego postu na kilku forach.

Wolność słowa i odpowiedzialność
1. Każdy użytkownik ma prawo do wypowiedzenia swojego zdania w dowolnym temacie. Jednoznacznie zaznaczamy, że każdy z uczestników forum osobiście ponosi odpowiedzialność za własne słowa.

2. Wypowiadając własne zdanie na forum musisz zrobić to kulturalnie bez obrażania innych użytkowników forum.

3. Posty obraźliwe zostaną natychmiast usunięte.

Podpisy i awatary
1. Zabrania się umieszczania reklam i linków do stron komercyjnych lub konkurencyjnych w podpisach i avatarach.

2. Zabrania się podawania treści obraźliwych lub niezgodnych z prawem w podpisach i avatarach.

Usuwanie postów

1. Webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba.

2. W przypadku usunięcia postu użytkownik otrzyma powiadomienie, w postaci wiadomości prywatnej, z powodem usunięcia postu. Dlatego wszelkie pytania na forum dotyczące usunięcia postu zostaną usunięte.

3. Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej, jednakże nie jest możliwe przeczytanie każdej wiadomości. Zgadzasz się więc, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

Postanowienia końcowe
1. Poprzez złamanie zasad regulaminu lub działanie na szkodę forum, możesz zostać pozbawiony dostępu do Oxfordshire.pl.

2. Wszystkie nie uwzględnione w regulaminie kwestie leżą w gestii Administracji.

3. Prośmy o nie podważanie regulaminu na forum, jeśli masz jakieś zastrzeżenia lub coś jest dla Ciebie niezrozumiałe skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego .

4. Pisząc i korzystając z forum oświadczasz, że zapoznałeś się z regulaminem jak również, że w pełni go akceptujesz.
Potrzebujesz tłumaczenia dokumentu, pomocy w wypełnieniem aplikacji o pracę lub wniosku o benefity? Skontaktuj się z nami, wiecej informacji tutaj.
Awatar użytkownika
Admin
Administrator
 
Posty: 834
Rejestracja: 22 Paź 2010, 16:50

Wróć do Regulamin

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość

cron